شرکت اطلسین از بدو تأسیس، ارائه خدمات پس از فروش را در سطح استاندارد بینالمللی و سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (Preventive Maintenance) جزو خطمشیهای اصلی خود قرار داده است. رضایتمندی بیش از ۳۰۰ بیمارستان و چندین بیمار خصوصی گواهی بر کیفیت و تعهد ما در ارائه خدمات متمایز است.
گرچه ارائهی خدمات تعمیرات با سرعت و کیفیت بالا از ویژگیهای متمایز کننده اطلسین در زمینه خدمات پس از فروش است؛ اما وقتی صحبت از تجهیزات پزشکی که کارکرد صحیح آنها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است به میان میآید، خدمات دورهای تجهیزات بسیار پررنگ جلوه میکند. شرکت اطلسین با ارائه خدمات پس از فروش به صورت دورهای از حفظ کیفیت عملکرد محصولات خود و عدم نیاز به خروج آنها از شبکهی گازهای طبی به صورت طولانی مدت اطمینان حاصل میکند.
تجهیزات دوار جهیزات دوار، قلب تپنده سیستمهای گاز طبی اطلسین به شمار میآیند؛ لذا شرکت اطلسین با ارائه سرویس دورهای شامل تجدید و تعویض روانکاری، تعویض فیلترها و … از تپش مداوم قلب محصولات خود حفاظت میکند.
کیفیت هوای خروجی از سیستم اکسیژن ساز بیمارستانی به عملکرد مخازن و درایر بستگی دارد. شرکت اطلسین با بررسی دقیق این موضوع به تعویض دوره ای با فاصله زمانی مناسب جاذب مولکولی و فیلترهای خط می پردازد. همچنین بررسی سلامت مخازن از جمله خدمات پس از فروش این شرکت میباشد.
کیت های سرویس تجهیزات سرویس دورهای و یا موردی سیستمهای گازهای طبی اطلسین با بهرهگیری از دانش فنی برترین تولیدکنندگان تجهیزات گازهای طبی و قطعات یدکی (سرویس کیت) مناسب هر نوع تعمیرات، انجام میگردد تا از حصول بهترین کیفیت پس از انجام سرویس، اطمینان کامل حاصل شود.
تیم فنی اطلسین آمادهی واکنش سریع به خطاها و اشکالات فنی ناگهانی است تا کمترین توقف ممکن را در عملکرد تجهیزات ایجاد کند.
با بهرهگیری از شبکه تأمین قدرتمند، بهترین قطعات یدکی و مصرفی برای حفظ عملکرد مطلوب سیستمها در دسترس مشتریان قرار دارد.